Tisztelt Szülők! Kedves Gyerekek!
A mindenki által ismert, tőlünk függetlenül kialakult helyzet felvetődő problémáinak megoldása érdekében kerül fel ez a levél honlapunkra és facebook oldalunkra.
Hisszük, hogy az Önök, a Ti segítségetekkel Mi pedagógusok a megfelelő mederben tudjuk tartani a tanév hátralévő tanítási-tanulási feladatainak megoldását. Amint azt tapasztalhatták, osztályfőnökeink már felvették a szülőkkel, diákokkal a kapcsolatot. Akkor azt ígérték, hogy kora délután több információval tudnak szolgálni. Látják, itt vagyunk! Bízunk benne, hogy minden további ígéretünknek ehhez hasonlóan eleget tudunk majd tenni. Persze ehhez mindhárom részről nagy-nagy türelem, jószándék, akarat szükséges. Amennyiben bármelyik szereplő nem a megfelelő módon áll hozzá a tanév hátralévő részéhez, küldetésünk kudarcra van ítélve. Tudjuk, hogy a gyerekek otthon maradásával óriási teher nehezedik Önökre. Legjobb tudásunk szerint azon leszünk, hogy könnyítsünk ezen.
Lássuk mire jutottunk:
- Elsődleges hírforrásnak továbbra is honlapunkat és az osztályfőnök üzeneteit tekintsék! (Rövidesen a szaktanárok is felveszik Önökkel, illetve a gyerekekkel a kapcsolatot.)
- A (nem teljesen) váratlan döntést megelőzően igazi útravaló, útmutató nélkül engedtük haza tanítványainkat. Olyannyira, hogy még a tankönyvek, füzetek és egyéb holmik is az iskolában, illetve a kollégiumban maradtak. A következő időszak eredményességéhez a tanszerek nélkülözhetetlenek. Március 17-én 8 és 10 óra között várjuk a szülőket, középiskolás diákokat, kollégistákat, hogy elvigyék felszerelésüket. Kérjük, hogy mivel az iskola az egyéb időszakokban zárva tart, használják ki ezt az alkalmat! Amennyiben kollégistáinak ez az időpont nem jó, úgy március 19-én 16-18 óra között is lehetőségük nyílik erre.
- Ha már kollégium, jelezzük, hogy most vasárnap 18 óráig nyitva tart és várja az itt maradt dolgokért érkezőket.
- Terveink szerint keddtől órarend szerinti elektronikus tanítás kezdődik. A hétfői napot azzal töltjük, hogy elhárítsunk ez elől minden akadályt. (pl. hozzáférés, géphiány, kontaktcímek stb.) Ennek részleteiről hétfő délutántól tájékoztatunk minden érdekeltet. Itt kívánjuk megjegyezni, hogy érdemes folyamatosan figyelemmel kísérni hírcsatornáinkat, hiszen leghamarabb és legnagyobb hatékonysággal ezen keresztül tudjuk elérni a célszemélyeket!
- Ugyanekkor felkerülnek a honlapra az intézmény pedagógusainak nevelő- oktató munka érdekében létrehozott e-mail címei. Kérjük, hogy ezen keresztül jelezzék problémáikat, kérdéseiket, felvetéseiket! A zökkenőmentes kommunikáció biztosítására megadunk személyenként 2-3 elektronikus fogadóóra időpontot. Ekkor bizonyosan tudnak válaszolni Önöknek kollégáink.
- Gondoltunk a titkársági ügyek elintézésének lehetőségére is. Mivel, ahogy már azt írtuk, az iskola zárva lesz, ezért itt is az elektronikus megoldás került előtérbe. Munkanapokon 9-11 között az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen jelezhetik ilyen jellegű problémáikat, igényeiket. (Okiratok, iskolalátogatási igazolás stb.) Ígérjük, hogy 1 munkanapon belül reagálunk a megkeresésre. (Jobb esetben ez idő alatt meg is oldjuk.)
- Az e-KRÉTA is remek lehetőségeket rejt magában. Diák, szülő, tanár számára is sorvezetőként működik. Az osztályfőnökök, szaktanárok például ezen keresztül tudják feladni a leckét, illetve a diákok számára beadási felületként is szolgál. Az értesítési funkcióját pedig már eddig is ismertük.
Azt hiszem, mára mondandónk végére értünk. Igyekszünk majd minden nap aktuális hírekkel szolgálni Önöknek. Kérjük, minden délután vessenek egy pillantást erre a felületre!
Nem tudjuk pontosan, mennyi ideig tart ez a furcsa állapot. Azt viszont tudjuk, hogy tanítványaink eredményes tanévet, vizsgákat és sok-sok új ismeretet mondhatnak majd magukénak.
Az eddigi sikeres együttműködés folytatásában bízva, jó egészséget kívánva, tisztelettel:
Derczó Tibor
intézményvezető
Győr, 2020. március 14.
A levél letölthető pdf formátumban:
Ideiglenes felvételi jegyzék 2020.
Az ideiglenes felvételi jegyzékek 2020-évi letölthető dokumentumai:
Grafikus
Képző- és iparművészeti munkatárs (Festő)
Képző- és iparművészeti munkatárs (Szobrász)
Táncos II. (klasszikus balett-táncos)
Táncos II. (kortárs-modern táncos)
Leendő kilencedik évfolyamos képzőművész-, és táncnövendékek pályaalkalmassági felmérése február 29-én szombaton!
KÉPZŐMŰVÉSZ NÖVENDÉKEKNEK:
2020. február 29. szombat 10 órától 15 óráig.
Regisztráció 9 órától 9.45-ig!
Tanulók hozzanak magukkal:
A/3-as rajztábla (lehetőség szerint)
A/3-as rajzlapok (fehér, dipa)
Rajzeszközök (grafitceruza, HB-s, 2B-s, radír, színes filckészlet, tűfilcek)
Rajzcsipesz
Mappa, táblázat szerinti tartalommal (olvashatóan aláírt, saját alkotásokkal)
Mappa tartalma (otthon készült munkákból):
1. Belső tér (szobabelső) (A/3-as méret, grafit ceruza)
2. Önarckép tükörből (A/3-as méret, grafit ceruza)
3. Színes csendélet (A/3-as méret, szabadon választott technikával, pl: akvarell, tempera, pasztell)
- A felsorolt alkotások a felvételi helyszínén maradnak! Kérjük, ne fotóról másolt képeket hozzanak, mert azokat a Felvételi Bizottság figyelmen kívül hagyja!
4. Maximum 5 db saját alkotás, szabadon választott technikával, maximum A/3-as méretben, melyek tükrözik a tanuló érdeklődését. Pl: plakát, illusztráció, festmény, képregény, grafika, st A térbeli művekről fotó elegendő.
- Ezeket a munkákat nem kell itt hagyni!
Helyszíni felvételi feladatok:
1. Portrérajz. A/3-as méretben, élő modellről, grafit ceruzá (2x45 perc, 15 perc szünet)
2. Kreatív feladat (1x45 perc)
3. Mappa bemutatása
A pályaalkalmassági felmérés menete:
9:00 –9:45 - Regisztráció (adatok egyeztetése + otthon készült 1., 2., 3. számú munka leadása)
9:45 – Megnyitó
10:00 – Helyszíni felvételi feladatok megkezdése
A pályaalkalmassági felmérés előre láthatólag 14:00-ig tart, ezért kérjük, hogy a felvételiző diákok hozzanak magukkal enni-és innivalót, mivel az iskolai büfé zárva lesz.
A felvételi feladatok értelmezéséhez igény szerint kérje a rajztanára segítségét.
A helyben készült feladatok és a mappa együttesen adja a felvételi alkalmassági felmérés eredményét.
Csatoljuk a felvételi tájékoztató dokumentumának hivatkozását:
TÁNCNÖVENDÉKEKNEK:
2020. február 29. szombaton 10 órától 15 óráig.
A vizsgálat pótnapja: 2020. március 7. szombaton 10 órától 15 óráig.
Kérjük, hogy a pótnapra érkezők február 29-ére érvényes (orvosi) igazolást hozzanak!
MEGFELELŐ ÖLTÖZET:
• Balett dressz (pasztell vagy fekete színben)
• Balett harisnya (barack vagy rózsaszín)
• Gyakorló cipő (puha balettgyakorló)
• Zokni
• Melegítő
VIZSGÁLAT FOLYAMATA:
1. Testalkat megtekintése
2. Alkati adottságok felmérése (PL. tágság, ízületek lazasága, hajlékonyság, hát ereje, lábfej formája, ugrás, ritmusérzék)
3. Klasszikus balett tudásának felmérése balettmerster vezetésével, 45 perces balett óra keretében, zongorakísérettel.
4. Modern tánc technikák ismeretének felmérése kortárs-, modern tánc pedagógus vezetésével, 30 perces tréning keretében, zenei kísérettel.
5. Improvizáció adott zenére
6. Önálló koreográfia bemutatása (nem kötelező)
TOVÁBBI MEGFIGYELT TERÜLETEK:
- Megfelelő testtartás
- Izomtónus, inak rugalmassága
- Muzikalitás
- Koordinációs készség
- Nyitottság
- Rugalmasság
- Gyorstanulás, mozgások gyors másolásának képessége
- Született mozgáskészség
- Táncszakmai előképzettség
- Meglévő táncszakmai ismeretek mértékének felmérése
Csatoljuk a felvételi tájékoztató letölthető dokumentumának hivatkozását: